blanco

Arovo International B.V.

Levering en garantie


Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De levertijd bedraag gemiddeld tussen de 2 tot 4 werkdagen

Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Als de order gereed is om te versturen ontvang je de Track & Trace code per mail

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Annuleren is niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling weigeren aan de deur, dan wordt het kosteloos retour genomen en ontvang je geld.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de customer service afdeling van Arovo op customerservice@arovo.com

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De fabrikant geeft garantie in overeenstemming met de wetgeving van het eigen land van verblijf van de klant, met een minimum van 1 jaar, te rekenen vanaf de datum waarop het apparaat aan de eindgebruiker is verkocht.

Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
De garantie voorwaarden zijn te vinden in de gebruikshandleiding van het artikel.

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
De bestelde producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van Arovo via customerservice@arovo.com.


Algemene vragen


Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Voor een optimale levensduur van het product is het van belang om na ieder gebruik het aparaat te renigen. Zie voor deze instructies de gebruikshandleiding van het artikel.

Als ik binnen 14 dagen de voucher vergeet te verzilveren, is het dan nog mogelijk om zijn/haar geld gerefund te krijgen?

Het is helaas niet mogelijk om na de verzilver termijn van de voucher na 14 dagen een refund te ontvangen op het aangeschafte artikel.


Retourvoorwaarden


Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Het product kan binnen 14 dagen retour gestuurd worden

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je hebt na ontvangst van je product 14 dagen om het product kosteloos retour te sturen. Het product moet in de originele staat, compleet en in de originele verpakking geretourneerd worden. Indien er niet aan deze voorwaarden voldaan wordt hanteren wij het recht hier kosten voor in rekening te brengen waardoor niet het gehele aankoopbedrag vergoed word.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Volg de retour procedure en vermeld dat het artikel defect / beschadigd geleverd is.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Neem contact op met de customer service afdeling van Arovo via customerservice@arovo.com. Zet in de mail het order nummer, naam en adres, de reden van de retour, het rekeningnummer waarop de betaling terug gestort kan worden en dat het artikel via Albert Heijn besteld is. Je ontvangt per mail de retour instructies.


Contact


Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:

Email: customerservice@arovo.com
Handelsnaam: Arovo International B.V.
Website: www.arovo.com
Kamer van Koophandel: 20064535
BTW nummer: NL 8005.01.123 B.01

Algemene voorwaarden: De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.