Boombrush B.V.
Verzending
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
- 2-3 werkdagen.
- Verzendkosten zijn niet van toepassing.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Mailen naar: service@boombrush.com
Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?
Mailen naar: service@boombrush.com
Kan ik mijn order nog annuleren?
Zelfde dag annuleren via service@boombrush.com onder vermelding van ordernummer.
Orders worden 's ochtends na bestelling verwerkt en kunnen dan niet meer tegengehouden/aangepast worden.
Algemene vragen
Ik ben mijn voucher vergeten te verzilveren binnen de 14 dagen, is het nog mogelijk om mijn geld gerefund te krijgen?
Ja, je kunt je geld terugkrijgen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Albert Heijn onder vermelding van je vouchercode. De klantenservice zal je vragen om betaalgegevens waar het bedrag op kan worden teruggestort.
Is het mogelijk voor jullie om een factuur te creëren voor de klant? Zo ja, waar kunnen klanten hun factuur opvragen?
Op aanvraag via service@boombrush.com onder vermelding van ordernummer.
Retourneren
Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?
Retourneringskosten zijn niet van toepassin
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Stuur even een mailtje naar service@boombrush.com. Je ontvangt dan een retourformulier en nadere instructies. Zodra wij je boombrush in goede orde hebben ontvangen, storten we je aankoopbedrag weer terug.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Mailen naar: service@boombrush.com
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
Levenslang garantie
Contact
E-Mail: service@boombrush.com
Handelsnaam: Boombrush B.V.
Website: https://boombrush.com/
Adres: Westbaak 92, 3012 KM Rotterdam
Waar vind ik de algemene voorwaarden van de leverancier? Deze vind je hier