blaco banner

Atag Benelux B.V. (keukendeals)

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De bestelling wordt binnen 3 tot 5 werkdagen thuisbezorgd.

Krijg ik een bevestigingsmail?
Ja, na het bestellen van een product ontvang je een bevestigingsmail.

Ontvang ik een Track & Trace code?
De trackingscode wordt verstuurd op het moment dat de bestelling is verstuurd.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, de producten worden samen verzonden. 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zitten in de verkoopprijs, je hoeft geen extra verzendkosten te betalen.

Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
Door Electronic logistics B.V.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Neem dan contact op met de klantenservice van ATAG. Zij gaan er voor zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Ik zie af van mijn bestelling, kan ik deze nog annuleren?
Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. een e-mail naar verkoopbinnendienst@atagbenelux.com. Mocht het intussen toch verzonden zijn, kan je het pakket aan de deur weigeren, zo gaat het pakket automatisch retour naar de leverancier.

Algemene vragen

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Nee, er is geen ondehoud vereist.

Waar kan ik meer veelgestelde vragen vinden?

Veelgestelde vragen kunt u opzoeken op https://support.etna.nl/support/home

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Binnen 14 dagen van ontvangst. Het product dient in nieuwstaat te zijn.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is kostenloos. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het is belangrijk dat wij het product in de originele staat, onbeschadigd, compleet en (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking retour ontvangen.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Neem even contact met ons op via verkoopbinnendienst@atagbenelux.com. Het zou fijn zijn om een foto mee te sturen, zodat de beschadiging direct zichtbaar is.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Informatie over retouneren kunt u opvragen via verkoopbinnendienst@atagbenelux.com. Hier zullen ze een afhaalopdracht met u inplannen. Let er wel op dat er aan de retourvoorwaarden voldoaan moet worden

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
U heeft standaard 2 jaar garantie en 5 jaar aanvullend na registratie. Aanvullende voorwaardes zijn terug te vinden op https://support.etna.nl/support/solutions/articles/77000412715-heb-ik-nog-garantie-etna-

Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?
Helaas is dit niet mogelijk en verzoeken wij je vriendelijk om het product binnen de wettelijke retourtijd te retourneren. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande contact mogelijkheden:

Handelsnaam:  ATAG Benelux
Website: ATAG.nl
E-mail: verkoopbinnendienst@atagbenelux.com
Adres:  impact 83, 6920 BA, Duiven
Kamer van Koophandel: 24279246
BTW-nummer: NL005678596B01
Telefoon:  +31 (0)26-8821492

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden.