blaco banner

Hartman B.V. (keukendeals)

Verzending


Wat is de verzendtijd van mijn levering?

  • Verzonden binnen 3-5 werkdagen.
  • Verzendkosten zijn gratis

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Mail naar: albertheijn@hartman.nl

Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?
Mail naar: albertheijn@hartman.nl

Kan ik mijn order nog annuleren?
Zelfde dag annuleren via albertheijn@hartman.nl onder vermelding van ordernummer.
Orders worden 's ochtends na bestelling verwerkt en kunnen dan niet meer tegengehouden/aangepast worden.


Algemene vragen


Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Kijk voor meer informatie op ah.hartman.nl/onderhoud

Ik ben mijn voucher vergeten te verzilveren binnen de 14 dagen, is het nog mogelijk om mijn geld gerefund te krijgen?
Ja, je kunt je geld terugkrijgen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Albert Heijn onder vermelding van je ordernummer of vouchercode. De klantenservice zal je vragen om betaalgegevens waar het bedrag op kan worden teruggestort.

Is het mogelijk om een factuur te krijgen? Zo ja, waar kan ik een factuur opvragen?
Op aanvraag via albertheijn@hartman.nl onder vermelding van ordernummer.


Retourneren


Wat zijn de retourvoorwaarden?
Deze zijn te vinden op: https://ah.hartman.nl/retourregeling-23

Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?
Retourneringskosten zijn voor rekening van de consument.
Je retourzending kun je aanmelden via albertheijn@hartman.nl o.v.v. jouw ordernummer. Vermeld in de mail je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. Tevens dien je aan te geven welke artikelen je wilt retourneren.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Kijk voor meer informatie op ah.hartman.nl/retourregeling-23

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Mailen naar: albertheijn@hartman.nl

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
Kijk voor meer informatie op ah.hartman.nl/service-garantie

Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
Deze kunt u vinden via de link: ah.hartman.nl/service-garantie

Is het mogelijk om klanten na de wettelijke retourtijd van 14 dagen nog te verwijzen naar jullie als zij een product willen retourneren, of moet de klantenservice van Albert Heijn aan klanten melden dat het na de wettelijke retourtijd niet meer mogelijk is om het product te retourneren?
U kunt mailen naar: albertheijn@hartman.nl


Contact


E-Mail: albertheijn@hartman.nl
Telefoon: 053-4885546
Handelsnaam: Hartman B.V.
Website: ah.hartman.nl
Adres: Goolkatenweg 55, 7521 BE Enschede
Kamer van Koophandel: 08139060
BTW nummer: NL 8147 66 626 B01
Waar vind ik de algemene voorwaarden van de leverancier? Deze vind je hier