blanco

Keter Benelux B.V.

Levering en garantie


Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De vervoerder van Keter Benelux B.V. zal na plaatsing van de order via e-mail contact opnemen zodat er een bezorgafspraak naar wens gemaakt kan worden.

Ontvang ik een Track & Trace code?
De avond voor levering ontvang je een tijdslot van twee uur waarin de levering zal plaatsvinden

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem in dit geval contact op met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de customer service afdeling van Keter Benelux B.V. op ecommerce_nl@keter.com.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
30 dagen.

Heb ik garantie op het product?
op het product zit 10 jaar fabrieksgarantie, voor meer informatie mail dan naar ecommerce_nl@keter.com.

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Neem contact op met de customer service afdeling van Keter Benelux B.V. op ecommerce_nl@keter.com.


Algemene vragen


Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Het product is onderhoudsvrij, weerbestendig en UV-bestendig. Je kan het kunststof schoonmaken met water, groene zeep en een zachte doek. Het is aan te raden om de tuinkussens droog op te bergen.

Als ik binnen 14 dagen de voucher vergeet te verzilveren, is het dan nog mogelijk om zijn/haar geld gerefund te krijgen?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Albert Heijn.


Retourvoorwaarden


Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Retourneren binnen 30 dagen is altijd gratis.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren binnen 30 dagen is altijd gratis.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Voor het retourneren van een pakket dien je contact op te nemen met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Er zal dan een afspraak ingepland worden voor een ophaalopdracht. Om het transport goed te laten verlopen vragen wij je om het artikel in originele verpakking te houden. Het artikel dient compleet, onbeschadigd en ongebruikt / ongemonteerd te zijn. Retourneren binnen 30 dagen is altijd gratis.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Graag contact opnemen met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Dan zorgen wij dat dit voor je wordt opgelost.


Contact


Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:

Email: ecommerce_nl@keter.com
Handelsnaam: Keter Benelux B.V.
Website: https://www.keter.com/nl-nl/
Kamer van Koophandel: 18077759
BTW nummer: NL814231111B01

Algemene voorwaarden: De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.