Sparco International B.V.
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Binnen 5 werkdagen.
Krijg ik een bevestigingsmail?
Ja, je ontvangt een mail van Albert Heijn over je bestelling.
Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja, je ontvangt een Track & Trace code rond 19:00 op de dag voor levering. Installeer de PostNL app, hiermee kan je de bestelling in de gaten houden.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Verzending wordt indien mogelijk samen verzonden, mocht dit niet zo zijn, dan wordt er per zending afzonderlijk een track’n’trace code verzonden als de zending aangeboden is aan Post NL.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zitten in de verkoopprijs, je hoeft geen extra verzendkosten te betalen.
Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
Door Post NL.
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Neem hiervoor contact op met Sparco Consumer Care, klik hier om te mailen met Sparco. Controleer de zending ook in de PostNL app
Kom je er met de leverancier niet uit?
Neem dan direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik zie af van mijn bestelling, kan ik deze nog annuleren?
Het is mogelijk om de order te annuleren als deze nog niet is verwerkt in ons magazijn. Stuur een e-mail naar support@sparco.nl met het verzoek tot annuleren. Graag met ordernummer.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Binnen 14 dagen van ontvangst.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is geheel gratis. Meld je retour aan via het mailadres support@sparco.nl.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
In originele verpakking, compleet en in nieuwstaat. Neem ook vooraf contact met onze serviceafdeling via support@sparco.nl
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Graag contact opnemen met Sparco Consumer Care om de vervolgstappen hiervan te bespreken, klik hier om te mailen met Sparco.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Neem hiervoor contact op met Sparco Consumer Care, klik hier om te mailen met Sparco.
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
2 jaar.
Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
Voor informatie over de garantievoorwaarden verwijzen wij je graag door naar de website van AEG, klik hier.
Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?
Dit gaat in overleg, neem voor meer informatie contact op met de Consumer care via Support@sparco.nl
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande contact mogelijkheden:
Handelsnaam: Touch Loyalty Solutions BV
Website: touchincentive.com
Adres: Nieuwe gracht 4-05 Soest
Kamer van Koophandel: 32082423
Telefoon: 035-6470822 (Je betaalt je gebruikelijke belkosten)
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden.