Elmarc B.V. (bonusklappers)
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Je bestellingen wordt tussen 2-3 werkdagen thuisbezorgd.
Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Afhankelijk van de vervoerder krijg je van ons of onze transporteur een Track & Trace code zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang de bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met Elmarc op via het e-mailadres ninja@elmarc.nl, zodat je nog sneller geholpen kan worden. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de klantenservice van Elmarc, dan passen zij dit voor je aan.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De garantieperiode is 2 jaar
Wat zijn de garantievoorwaarden voorwaarden?
Schade door eigen toedoen (zoals het product laten vallen) valt niet binnen de garantie. Ook kunnen we geen garantie verlenen als er geen aankoopnota aanwezig is.
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Onze producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert.
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
De klant kan een factuur ontvangen via ninja@elmarc.nl
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van Elmarc.
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Het product dient goed schoongemaakt te worden
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
De wettelijke retourtijd is 14 dagen, maar je kunt bij ons binnen 30 dagen retourneren. Hierna is retourneren niet meer mogelijk.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product dient onbeschadigd en ongebruikt teruggestuurd te worden in de oorspronkelijke verpakking. Let op: bij hygieneproducten (zoals de HD4440) kan het product niet meer retour gestuurd worden als de zegeling verbroken is.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Als je product defect of beschadigd is, Graag contact opnemen met onze klantenservice van Elmarc en wij zullen binnen 2 werkdagen bij je terugkomen met een passende oplossing. .
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
De retourinstructies mogen aangevraagd worden per e-mail, dan worden deze toegestuurd naar de klant. mail dan naar Elmarc voor meer informatie
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Elmarc op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
Digitaal contact: ninja@elmarc.nl
Handelsnaam: Firma Elmarc B.V.
Website: www.ninjahome.nl
Adres: Kolenbranderstraat 28, 2984 AT te Ridderkerk
Kamer van Koophandel: 24151138
BTW nummer: NL805781067B03