Emma Matratzen GmbH
Verzending
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
1-4 weken.
Door welke transporteur wordt mijn artikel(en) geleverd?
De artikelen worden via XXX
Ontvang ik een bevestigingsmail?
Ja, zodra je je bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestigingsmail.
Ontvang ik een Track & Trace code?
Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overhandigd, ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de levertijd.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Als je geen T&T code hebt ontvangen binnen de gestelde levertijd is het product nog niet verzonden. Bij verdere vragen over de T&T kun je contact opnemen met de klantenservice van Emma Matratzen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer aangepast worden. Heb je nog een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met de klantenservice van Emma Matratzen. Dan kijken wij graag of we iets voor je kunnen regelen.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang je bestelling nog niet is verzonden, kun je je bestelling nog annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Emma Matratzen.
Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet meer ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.
Ik heb een voucher gekocht, maar zie er toch vanaf. Kan ik mijn geld terugontvangen?
Ja je kan jouw geld terug ontvangen, als jij van je voucher afziet.
Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice van Emma Matratzen.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Het Boxspring heeft 2 jaar garantie
Ik heb problemen met het invoeren van de vouchercode. Waar kan ik terecht?
Volg eerst de verzilverinstructies, die te vinden zijn bovenin de pagina.
Lukt het invoeren van de vouchercode nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn.
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja het is mogelijk om een factuur te ontvangen. Stuur een e-mail naar ah@emma-sleep.com om een factuur op te vragen.
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan ah@emma-sleep.com.
Telefoon: +31 20 808 7300
Retour
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het matras mag teruggestuurd worden als deze niet bij je past. Dit gebeurt niet vaak, maar kan natuurlijk af en toe voorkomen. Het product moet onbeschadigd zijn.
Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
Alle Emma Original producten kunnen binnen 100 dagen geretourneerd worden.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Je kan jouw artikel gratis retourneren.
Hoe retourneer ik mijn artikel?
Neem contact op met Emma via www.emma-sleep.nl/retour of stuur een mail naar ah@emma-sleep.com.
Je ontvangt een email van Emma met de instructies over de vervolgstappen.
Het volledige aankoopbedrag krijg je binnen 14 dagen na dat Emma het artikel retour heeft ontvangen.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Stuur in dit geval je bestelnummer en een foto met uitleg naar onze klantenservice. Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken!
Contact
Telefoon: +31 20 808 7300
E-mail: ah@emma-sleep.com
Beschikbaarheid: maandag – vrijdag, 09:00 – 18:00
Bedrijfsinformatie:
Handelsnaam: Emma Matratzen GmbH
Website: https://www.emma-sleep.nl/
Adres:
- Wilhelm-Leuschner-Straße 78
- 60329 Frankfurt am Main
- Duitsland
Kamer van Koophandel: HRB 103278
BTW nummer: DE301904406