blanco

Forza Refurbished B.V.

Levering en garantie


Wat is de verzendtijd van mijn levering?

  • 2-3 werkdagen.

Krijg ik een bevestigingsmail?

  • Ja, je ontvangt een mail van Albert Heijn over je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace code?

  • Ja, je ontvangt een Track & Trace code.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?

  • Ja, als dit gebeurt in één en dezelfde bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Levering is gratis.

Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?

  • Door Post NL.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?

Is het mogelijk een factuur te ontvangen van mijn bestelling?

  • Om van garantie gebruik te maken is het aankoopbewijs in je mail voldoende. Als je toch een factuur wil neem dan contact op met servicedesk@forza-refurbished.nl.

Ik zie af van mijn bestelling, kan ik deze nog annuleren?

  • Annuleren is niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling weigeren aan de deur, dan wordt het kosteloos retour genomen en ontvang je je geld terug.


Algemene vragen


Wat is het verschil tussen refurbished en tweedehands?

  • Bij Forza worden alle refurbished producten grondig gecontroleerd, gerenoveerd en schoongemaakt. Hierbij worden 50 technische punten gecontroleerd. Een refurbished toestel is hierdoor 100% functioneel. Tweedehands devices zijn niet zorgvuldig schoongemaakt en nagelopen. Ze kunnen er aan de buitenkant als nieuw uit zien, maar inhoudelijk flink beschadigd zijn. Onze refurbished devices zijn bovendien, in tegenstelling tot tweedehands, inclusief 2 jaar garantie.

Wat is het Keurmerk Refurbished?

  • Het Keurmerk Refurbished is een erkend kwaliteitslabel. Koop je een refurbished device met het keurmerk, dan weet je zeker dat je een betrouwbaar product met 2 jaar garantie koopt, bij een professioneel en financieel gezond bedrijf waarbij refurbishen de corebusiness is.

Wat moet ik weten over de batterijconditie?

  • De batterijen hebben een batterijconditie van minimaal 85%. Dit is genoeg voor ten minste 2 jaar ongestoord gebruik.

Wat betekenen de productcondities?

  • Elke iPhone en iPad wordt bij Forza Refurbished in de productconditie zo goed als nieuw, licht gebruikt en zichtbaar gebruikt gecategoriseerd. Dit gaat enkel om het uiterlijk. Van binnen is elk refurbished device 100% functioneel en evenaart het de kwaliteit van nieuw.

Wat valt binnen de garantie en wat niet?

  • De meeste technische mankementen repareren we kosteloos voor je. Schade die is ontstaan door vloeistoffen, vallen en stoten valt niet binnen onze garantie. In onze garantievoorwaarden lees je precies welke schades wel en niet vergoed worden.


Retourvoorwaarden


Hoelang heb ik om een product te retourneren?

  • Binnen 14 dagen van ontvangst.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?

  • Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?

  • Wanneer je een device na aanschaf niet compleet, beschadigd of defect van ons ontvangt, neem dan direct contact met ons op. Het device wordt dan kosteloos omgeruild. Heb je de iPhone of iPad al enige tijd in gebruik en krijg je dan last van een technisch mankement? Dan repareren we dat graag kosteloos voor je. Zie via volgende link welke technische mankementen binnen de garantie vallen: https://www.forza-refurbished.nl/garantie-forza-refurbished/.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?

  1. Meld de retour aan via https://www.forza-refurbished.nl/retourneren.
  2. Vul op het retourformulier alle gegevens in waar om wordt gevraagd. Bevestig daarna je retour om een verzendlabel aan te maken en print dit uit.
  3. Pak het product goed in. Gebruik het liefst de originele productverpakking en plaats deze verpakking in een stevige doos. Plaats het retourformulier in de doos, sluit hem goed af en plak het verzendlabel erop.
  4. Retourneren kost in principe niets. Als je ons PostNL verzendlabel gebruikt en het pakketje naar een PostNL locatie brengt, wordt het gratis naar ons opgestuurd. Indien je op eigen gelegenheid de producten wenst terug te sturen, zijn de directe kosten wel voor eigen rekening. Het retouradres is: Forza Refurbished t.n.v. RMA Afdeling, Graaf Engelbertlaan 75, 4837 DS Breda, Nederland.

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?

  • 2 jaar.

Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?

Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?

  • Helaas is dit niet mogelijk en verzoeken wij je vriendelijk om het product binnen de wettelijke retourtijd te retourneren. 


Contact


Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande contact mogelijkheden:

Handelsnaam: Forza Refurbished B.V.
Website: www.forza-refurbished.nl
Adres: Graaf Engelbertlaan 75, 4837 DS Breda, Nederland
Kamer van Koophandel: 63330164
Telefoon:  088-1447700 (Je betaalt je gebruikelijke belkosten)
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden.