blanco_TnfEQgP.original

Fujifilm Imaging Products & Solutions b.v.(Kerstdeals)

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
2 - 4 werkdagen 

Ontvang ik een Track & Trace code?
Na verwerking van je bestelling ontvang je een track & trace code op het opgegeven e-mailadres.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Als deze nog niet verzonden is wel, stuur hiervoor een email naar follow@instax.nl

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Stuur zo snel mogelijk een email naar follow@instax.nl

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op het product. Indien je instax technische defecten vertoont binnen 2 jaar na aankoop heb je recht op een vervangend product.

Weet je niet zeker of je recht hebt op garantie? Stuur dan een mail naar follow@instax.nl

Wat zijn de verzendkosten? 
De verzending van jouw Instax is geheel gratis. Er zijn geen verzendkosten.

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd? 
Jouw pakket zal met DHL verzonden worden. DHL levert maandag tot en met zaterdag, levering op zondag is niet mogelijk.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, indien tegelijk gekocht in dezelfde bestelling.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan follow@instax.nl

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden van Fujifilm Instax kan je vinden op de volgende website: https://instax.nl/algemene-voorwaarden

Algemene vragen

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Je Instax heeft geen onderhoud vereist. Wel adviseren we je om te kijken op Instax.nl/voor-beginners voor tips en tricks. Zeker als je net met de camera aan de slag gaat, is het goed om te weten dat je bijvoorbeeld de achterkant niet meer mag openen na het plaatsen van de film. Anders raken je foto's overbelicht.

Knipperende lampjes?
Vervang de batterijen (Alkaline) met de lens open. Zo wordt de camera gereset. Blijven de lampjes knipperen, dan is de camera defect en heb je binnen 2 jaar recht op een nieuwe camera.

Film overbelicht?
Waarschijnlijk is de achterkant van de camera open geweest, terwijl er nog film in zat. Dit zorgt ervoor dat de film overbelicht raakt. Zorg er dus voor dat je de achterkant altijd dicht laat wanneer er nog film in zit.

Hoe weet ik hoeveel foto's er nog inzitten?
De filmteller aan de achterkant van de camera laat zien hoeveel film je nog hebt.

Welk formaat film past erin?
In de INSTAX mini 12 pas alleen mini-formaat INSTAX film.

Hoe moet mijn pakje film erin?
Zorg ervoor dat de gele markeringen tegen elkaar aan zitten.

Kijk voor meer tips en tricks kijk op https://instax.nl/voor-beginners


Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
14 dagen

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product is in onbeschadigd, in de orginele verpakking met het aankoopbewijs.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Neem contact op met de klantenservice van INSTAX via follow@instax.nl

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Stap 1. Via https://goparcel.nl/return/company/04676cdb-a4d1-47d5-8e6f-fcf167baf92d kun je jouw retourlabel downloaden. Houd hiervoor je bestelnummer en postcode bij de hand.

Stap 2. Nadat je het retourlabel hebt gedownload, pak je jouw items in. Gebruik in eerste instantie de originele verpakking. Pak je product goed en stevig in. Op deze manier is de kans op beschadigingen van je producten zo klein mogelijk. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? No worries, gebruik dan een andere stevige doos. Let op! Een incompleet geretourneerd item kunnen wij helaas niet accepteren.

Stap 3. Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos. Stuur je pakket op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het verzendbewijs goed bewaart!

Stap 4. Je hoeft nu niets meer te doen! Wij zullen contact met je opnemen wanneer wij jouw pakket binnen hebben.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Fujifilm op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

E-Mail: follow@instax.nl
Telefoon: 167569334
Social Media: https://www.instagram.com/instax.nl/
Handelsnaam: FUJIFILM IMAGING PRODUCTS & SOLUTIONS B.V.
Website: www.instax.nl
Adres: Franseweg 65, Steenbergen
Kamer van Koophandel: 20040567
BTW nummer: NL001551061B01