blanco.original

Gezamenlijk Voordeel B.V. (Koffiedeals)

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
2 - 3 werkdagen 

Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja. De Track & Trace word uiterlijk de ochtend van levering verstuurd door de transporteur.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang de bestelling nog niet verzonden is kan de bestelling nog geannuleerd worden. Neem contact op met Gezamenlijkvoordeel, dit kan telefonisch of per mail.
Mocht de bestelling aan bij Gezamenlijk Voordeel al verwerkt en/of vertrokken zijn dan kan deze aan de deur geweigerd worden of er kan via info@gezamenlijkvoordeel.nl een retour label opgevraagd worden. Dit zodat het pakket kostenloos retour kan worden gestuurd.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Stuur zo snel mogelijk een email naar info@gezamenlijkvoordeel.nl

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie op het product.

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis. 

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd? 
Je pakket wordt bezorgd door GLS of DHL

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, indien tegelijk gekocht in dezelfde bestelling.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja je kunt deze opvragen bij info@gezamenlijkvoordeel.nl

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan info@gezamenlijkvoordeel.nl of via +31 (0)73 611 01 51

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
14 dagen

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product moet voldoen aan onderstaande retourvoorwaarden:

Het product betreft een hygiëne artikel. De leverancier kan het niet meer retour nemen nadat de seal is verbroken.

  1. Het product is compleet en ongeopend
  2. Het product is onbeschadigd en de sealing is niet eraf
  3. Het product is in originele verpakking verpakt
  4. Het product is enkel kort getest net zoals u in de winkel zou doen. In gebruik nemen is niet toegestaan.
  5. Zorg dat u uw product netjes verpakt zoals u deze heeft ontvangen.

Om het retourproces te versnellen verzoekt de leverancier je een retour reden en/of klachtomschrijving vooraf kenbaar te maken.

Retourorders die niet voldoen aan de bovenstaande eisen worden door de leverancier teruggstuurd.  

Na ontvangst van het retourlabel kunt het pakket kosteloos retour sturen via een DHL service punt.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Stuur een email naar info@gezamenlijkvoordeel.nl, dan wordt er indien het product daadwerkelijk defect is een retour nummer gegeven waarna het product retour gestuurd kan worden.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Gezamenlijk Voordeel via info@gezamenlijkvoordeel.nl

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Gezamenlijk Voordeel op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

E-Mail: info@gezamenlijkvoordeel.nl
Handelsnaam: Gezamenlijk Voordeel B.V.
Website: www.gezamenlijkvoordeel.nl
Adres: De Tweeling 24A
Kamer van Koophandel: 17.18.53.11
BTW nummer: NL815.300.669.B01