Green Boutiq
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De levertijd bedraag gemiddeld tussen de 3 tot 5 werkdagen.
Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Als de order gereed is om te versturen ontvang je de Track & Trace code per mail.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Als het product niet voldoet aan u verwachting kunt u de bestelling retourneren. Retour sturen kan mits in goede staat en in originele verpakking.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de customer service afdeling van Green Boutiq op info@greenboutiq.com.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
30 dagen.
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
De garantie voorwaarden zijn te vinden op de volgende website: https://greenboutiq.com/pages/retourbeleid-en-terugbetaling
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
De bestelde producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert.
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Neem contact op met de customer service afdeling van Green Boutiq op info@greenboutiq.com.
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
U bloemen hebben geen onderhoud vereist! Het is wel belangrijk om het boeket goed uit te vouwen zo dat deze mooi gestyled kan worden.
Als ik binnen 14 dagen de voucher vergeet te verzilveren, is het dan nog mogelijk om zijn/haar geld gerefund te krijgen?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Albert Heijn.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
De bloemen kunnen binnen 14 dagen retour gestuurd worden.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
De kosten van retourneren dienen worden te betaald aan de vervoerder. Het retourneren van de bloemen moet voldoen aan de retourvoorwaarden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je hebt na ontvangst van je product 14 dagen om het product te retourneren. Het retourneren moet in goede staat en orginele verpakking. Indien er niet aan deze voorwaarden voldaan wordt hanteertn Green Boutiq het recht hier kosten voor in rekening te brengen waardoor niet het gehele aankoopbedrag vergoed word.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Volg de retour procedure en vermeld dat het artikel defect/beschadigd geleverd is.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Neem contact op met de klantenservice van Green Boutiq via info@greenboutiq.com. Zet in de mail het order nummer, naam en adres, de reden van de retour, het rekeningnummer waarop de betaling terug gestort kan worden en dat het artikel via Albert Heijn besteld is. Je ontvangt per mail de retour instructies.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
Email: info@greenboutiq.com
Handelsnaam: Steijk BV
Website: www.greenboutiq.com
Kamer van Koophandel: 71274502
BTW nummer: NL 8586.46.535.B.01
Algemene voorwaarden: De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.