Hartman B.V.
Verzending
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
- 3-5 werkdagen.
- Verzendkosten zijn niet van toepassing.
- DutchNed zal telefonisch contact openemen voor het maken van een afleverafspraak.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Mailen naar: albertheijn@hartman.nl
Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?
Mailen naar: albertheijn@hartman.nl
Kan ik mijn order nog annuleren?
Zelfde dag annuleren via albertheijn@hartman.nl onder vermelding van ordernummer.
Orders worden 's ochtends na bestelling verwerkt en kunnen dan niet meer tegengehouden/aangepast worden.
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Kijk voor meer informatie op ah.hartman.nl/onderhoud
Ik ben mijn voucher vergeten te verzilveren binnen de 14 dagen, is het nog mogelijk om mijn geld gerefund te krijgen?
Ja, je kunt je geld terugkrijgen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Albert Heijn onder vermelding van je vouchercode. De klantenservice zal je vragen om betaalgegevens waar het bedrag op kan worden teruggestort.
Is het mogelijk voor jullie om een factuur te creëren voor de klant? Zo ja, waar kunnen klanten hun factuur opvragen?
Op aanvraag via albertheijn@hartman.nl onder vermelding van ordernummer.
Retourneren
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Deze zijn te vinden op: https://ah.hartman.nl/retourregeling-23
Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?
Retourneringskosten zijn voor rekening van de consument.
Je retourzending kun je aanmelden via albertheijn@hartman.nl o.v.v. jouw ordernummer. Vermeld in de mail je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. Tevens dien je aan te geven welke artikelen je wilt retourneren. Vervolgens stuurt Hartman je een factuur voor de retourkosten (kostenindicatie €78,65 per zending). Wanneer deze factuur is voldaan, neemt de transporteur (DutchNed) contact met je op voor het maken van een retourafspraak.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Kijk voor meer informatie op ah.hartman.nl/retourregeling-23
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Mailen naar: albertheijn@hartman.nl
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
Kijk voor meer informatie op ah.hartman.nl/service-garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
Deze kunt u vinden via de link: ah.hartman.nl/service-garantie
Is het mogelijk om klanten na de wettelijke retourtijd van 14 dagen nog te verwijzen naar jullie als zij een product willen retourneren, of moet de klantenservice van Albert Heijn aan klanten melden dat het na de wettelijke retourtijd niet meer mogelijk is om het product te retourneren?
U kunt mailen naar: albertheijn@hartman.nl
Contact
E-Mail: albertheijn@hartman.nl
Telefoon: 053-4885546
Handelsnaam: Hartman B.V.
Website: ah.hartman.nl
Adres: Goolkatenweg 55, 7521 BE Enschede
Kamer van Koophandel: 08139060
BTW nummer: NL 8147 66 626 B01
Waar vind ik de algemene voorwaarden van de leverancier? Deze vind je hier