blanco_TnfEQgP.original

Harvest Automotive B.V. (Winterdeals)

Verzending

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Jouw artikelen worden binnen 3-5 werkdagen verzonden.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl uw Naam, adres en woonplaats gegevens en ordernummer

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met Harvest Automotive (verkoop@harvestbv.nl), mail je ordernummer, naam, adres en woonplaats gegevens. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.

Ik heb een voucher gekocht, maar zie er toch vanaf. Kan ik mijn geld terugontvangen?
Jazeker. Je kan jouw geld terug ontvangen, als jij van je voucher afziet. Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl uw: naam, adres, juiste email of telefoonnummer en ordernummer.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op je artikelen.

Ik heb problemen met het invoeren van de vouchercode. Waar kan ik terecht?
Volg eerst de verzilverinstructies, die te vinden zijn bovenin de pagina. Lukt het invoeren van de vouchercode nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl uw naam, adres, juiste email of telefoonnummer en ordernummer.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan verkoop@harvestbv.nl Telefoon: 030-6777775

Algemene vragen

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Je kunt je artikelen retourneren binnen 14 dagen

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retouren is geheel gratis.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Allen artikelen tegelijk retour sturen en ongebruikt in de originele verpakking

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl uw naam, adres, juiste email of telefoonnummer en ordernummer, inclusief omschrijving van de klacht of defect.

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
De artikelen hebben een wettelijke garantieperiode van 2 jaar

Contact

Contact opnemen met de klantenservice van Harvest B.V. kan via onderstaande mogelijkheden:

Digitaal contact: verkoop@harvestbv.nl
Handelsnaam: Harvest Automotive B.V.
Website: www.harvest-automotive.nl
Adres: De Wel 34, 3871 MV, Hoevelaken
Kamer van Koophandel: 51667134
BTW nummer: NL850118931B01

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden