blaco banner

Howat B.V. (keukendeals)

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De levering wordt binnen 3 tot 6 werkdagen thuisbezorgd.

Krijg ik een bevestigingsmail?
Ja, na het bestellen van een product ontvang je een bevestigingsmail.

Ontvang ik een Track & Trace code?
De trackingscode wordt verstuurd op het moment dat de bestelling is verstuurd.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, de producten worden samen verzonden. 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zitten in de verkoopprijs, je hoeft geen extra verzendkosten te betalen.

Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
Door DHL.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Neem even contact op met onze klantenservice via, info@howat.nl en vermeld daarbij ook het ordernummer.

Is het mogelijk een factuur te ontvangen van mijn bestelling?
Voor garantie is de bestelbestiging in de mail voldoende. Als je voor een andere reden een factuur wil ontvangen is het mogelijk om de factuur op te vragen via, info@howat.nl en vermeld daarbij ook het ordernummer.

Ik zie af van mijn bestelling, kan ik deze nog annuleren?
Indien de bestelling nog niet is verstuurd, kan deze geannuleerd worden. Als de bestelling al wel is verstuurd maar nog niet is ontvangen, dan kan deze aan de deur worden geweigerd. Wij ontvangen de bestelling dan retour. De terugbetaling gaat via Albert Heijn.

Algemene vragen

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Het filterelement mag om de 6 maanden vervangen worden, daarna verliest het zijn werking. Periodiek handmatig ontkalken van de boiler kan ook. Meer informatie hierover vindt u op deze pagina: https://howat.nl/handmatig-ontkalken-van-de-boiler/

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Binnen 14 dagen van ontvangst. Het product dient in nieuwstaat te zijn.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het is belangrijk dat wij het product in de originele staat, onbeschadigd, compleet en (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking retour ontvangen.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Neem even contact met ons op. Het zou fijn zijn om een foto mee te sturen, zodat de beschadiging direct zichtbaar is.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice. Stap 2: Een retourlabel wordt toegestuurd. Stap 3: Lever de bestelling in bij het dichtstbijzijnde pakketpunt. Stap 4: Uw retour wordt gecontroleerd op niewstaat. Stap 5: Indien de beoordeling goed is, wordt uw bestelling terugbetaald.

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
2 jaar.

Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
De garantievoorwaarden vindt u op onze website: https://howat.nl/algemene-voorwaarden/

Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?
Helaas is dit niet mogelijk en verzoeken wij je vriendelijk om het product binnen de wettelijke retourtijd te retourneren. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande contact mogelijkheden:

Handelsnaam: HOWAT B.V.
Website: www.howat.nl
E-mail: info@howat.nl
Adres: Torenallee 52-54 (kantooradres, geen bezoekadres)
Kamer van Koophandel: 75087146 
BTW-nummer: NL860136607B01
Telefoon:  499700274

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden.