Leifheit
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De levertijd bedraag gemiddeld tussen de 3 tot 5 werkdagen
Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Als de order gereed is om te versturen ontvang je de Track & Trace code per mail
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Leifheit klantenservice@roebke.nl
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de klantenservice Leifheit klantenservice@roebke.nl
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 3 jaar garantie.
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
De garantie voorwaarden zijn hier te vinden.
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
De bestelde producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert.
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice Leifheit klantenservice@roebke.nl.
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Zie voor deze instructies de gebruikshandleiding van het artikel.
Als ik binnen 14 dagen de voucher vergeet te verzilveren, is het dan nog mogelijk om zijn/haar geld gerefund te krijgen?
Neem hier voor contact op met de klantenservice van Albert Heijn.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Het product kan binnen 30 dagen retour gestuurd worden
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je hebt na ontvangst van je product 30 dagen om het product kosteloos retour te sturen. Het product moet in de originele staat, compleet en in de originele verpakking geretourneerd worden. Indien er niet aan deze voorwaarden voldaan wordt hanteren wij het recht hier kosten voor in rekening te brengen waardoor niet het gehele aankoopbedrag vergoed word.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Mocht je product defect of beschadigd zijn, neem dan contact op met Leifheit. Stuur een mail naar: klantenservice@roebke.nl.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Als je een product wil retourneren, neem dan contact op met de klantenservice van Leifheit en geef aan dat je jouw product wil retourneren. Vul het retourformulier op de website van Leifheit in en je retour wordt verwerkt.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
Email: klantenservice@roebke.nl.
Handelsnaam: Universal Trading B.V.
Website: https://www.leifheit.nl/nl-nl/
Kamer van Koophandel: HRB 2857 (Duitsland)
BTW nummer: DE 149 319 780 (Duitsland)
Algemene voorwaarden: De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.