blanco_TnfEQgP.original

Lifegoods B.V. (Kerstdeals)

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
2 - 4 werkdagen 

Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Jouw bestelling wordt geleverd door DHL. Je krijgt de Track en Trace code pas na verzending. Deze is 1-2 werkdagen na bestellen beschikbaar. Mocht je niets ontvangen hebben dan raden we het volgende aan:

- Stuur een e-mail naar service@lifegoods.nl en zet in je mail dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpregel van de mail).

- Vermeld in de mail ook het ordernummer, je volledige naam.

- Je ontvangt binnen 24 uur een bericht van de klantenservice van Lifegoods B.V. met de track en trace.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Als deze nog niet verzonden is wel, stuur hiervoor een email naar service@lifegoods.nl

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Lifegoods B.V. raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met haar klantenservice. Het Lifegoods team staat klaar om je te helpen. Stuur een mail naar service@lifegoods.nl of bel naar 085 – 04 716 45

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op de producten van Lifegoods.

Wat zijn de verzendkosten? 
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis. 

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd? 
Jouw Lifegoods producten worden geleverd met DHL.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, indien tegelijk gekocht in dezelfde bestelling. Bij meerdere producten die tegelijk worden aangekocht worden er meerdere dozen geleverd.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja je kunt deze opvragen bij service@lifegoods.nl

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan service@lifegoods.nl

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Na het ontvangen van jouw Lifegoods product heb je 30 dagen om het te retourneren.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product is in onbeschadigd, in de orginele verpakking met het aankoopbewijs.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Wat vervelend om te horen! We raden je het volgende aan:

- Stuur een e-mail naar service@lifegoods.nl en zet in je mail dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpregel van de mail).

- Vermeld in de mail ook het ordernummer, je volledige naam en een omschrijving van wat er precies defect/beschadigd is. We ontvangen ook graag een foto van de beschadiging of het defect.

- Je ontvangt binnen 24 uur een bericht van de klantenservice van Lifegoods met een passende oplossing.

Liever telefonisch contact? Lifegoods is bereikbaar op het telefoonnummer 085 – 04 716 45 (ma-vr 09:00 - 22:00, za-zo 09:00 - 17:00). Houd je ordernummer bij de hand. Zo kunnen we je snel van dienst zijn.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Je neemt contact op met de klantenservice van Lifegoods B.V. via service@lifegoods.nl

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Lifegoods B.V. op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

E-Mail: service@lifegoods.nl
Handelsnaam: LifeGoods B.V.
Website: https://lifegoods.nl/
Adres: Wisselweg 33, 1314CB Almere
Kamer van Koophandel: x
BTW nummer: NL857740167B01