LifeGoods
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
- 2-4 werkdagen.
Krijg ik een bevestigingsmail?
- Ja, je ontvangt een mail van Albert Heijn over je bestelling.
Ontvang ik een Track & Trace code?
- Nee, je ontvangt geen Track & Trace code. Als je de bestelling na 2-4 werkdagen nog niet hebt ontvangen neem dan contact op met LifeGoods over de status van jouw bestelling.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
- Ja, als dit gebeurt in één en dezelfde bestelling. De zending komt wel in aparte dozen.
Wat zijn de verzendkosten?
- Levering is gratis.
Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
- Door DHL.
Is het mogelijk een factuur te ontvangen van mijn bestelling?
- Om van garantie gebruik te maken is het aankoopbewijs in je mail voldoende. Als je toch een factuur wil neem dan contact op met service@lifegoods.nl.
Ik zie af van mijn bestelling, kan ik deze nog annuleren?
- We begrijpen dat er situaties kunnen ontstaan waarin je een wijziging wilt aanbrengen of je bestelling wilt annuleren nadat je deze heeft geplaatst. We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van LifeGoods.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
- Binnen 30 dagen van ontvangst.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
- Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Wat vervelend om te horen! We raden je het volgende aan:
- Stuur een e-mail naar service@lifegoods.nl en zet in je mail dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpregel van de mail).
- Vermeld in de mail ook het ordernummer, je volledige naam en een omschrijving van wat er precies defect/beschadigd is. We ontvangen ook graag een foto van de beschadiging of het defect.
- Je ontvangt binnen 24 uur een bericht van onze klantenservice met een passende oplossing.
- Liever telefonisch contact? We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 085 – 04 716 45 (ma-vr 09:00 - 22:00, za-zo 09:00 - 17:00). Houd je ordernummer bij de hand. Zo kunnen we je snel van dienst zijn.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
- Stuur een e-mail naar service@lifegoods.nl en zet in je mail dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpregel van de mail).
- Vermeld in de mail ook het ordernummer, je volledige naam en de reden waarom je het product wil retourneren.
- Je ontvangt per mail de retourinstructies.
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
- We verlenen twee jaar garantie op onze producten. Je dient een aankoopbewijs te kunnen tonen en de garantie dient binnen een periode van 2 jaar na de aankoopdatum geldend worden gemaakt. Let op, garantie geldt niet: bij schade veroorzaakt door onjuist gebruik of reparatie; voor aan aan slijtage onderhevige onderdelen; voor gebreken waarvan de klant bij aankoop op de hoogte was; bij defecten door eigen schuld van de klant en bij schade door derden.
Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?
- Helaas is dit niet mogelijk en verzoeken wij je vriendelijk om het product binnen de wettelijke retourtijd te retourneren.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande contact mogelijkheden:
Handelsnaam: LifeGoods B.V.
Website: https://lifegoods.nl/
Adres: Wisselweg 33, 1314CB Almere
Kamer van Koophandel: 69111901
Mail: service@lifegoods.nl
Telefoon: 085 – 04 716 45 (Je betaalt je gebruikelijke belkosten)