Lifetime Brands Europe (Bonusklappers)
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Je bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen thuisbezorgd.
Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Afhankelijk van de vervoerder krijg je van ons of onze transporteur een Track & Trace code zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Het is niet mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Je kan je het pakket aan de deur weigeren, zo gaat het pakket automatisch retour naar de leverancier.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de klantenservice van Lifetime brands via ordersbv@lifetimebrands.com.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De garantieperiode is 2 jaar.
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
Klik hier voor de garantievoorwaarden
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
De producten van Lifetime Brands Europe worden zo snel mogelijk verzonden. Jouw producten worden gelijktijdig verstuurd.
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van Lifetime brands via ordersbv@lifetimebrands.com.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
De wettelijke retourtijd is 14 dagen
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is op kosten van de klant. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Stuur een email naar de klantenservice van Lifetime Brands Europe via ordersbv@lifetimebrands.com om het product terug te sturen. Het product dient in originele staat, compleet, onbeschadigd en in originele verpakking geretourneerd te worden. Indien dit niet het geval is, zal Lifetime Brands hiervoor kosten (waardevermindering) in rekening brengen. Indien er geen geldig aankoopbewijs aanwezig is, vervalt het herroepingsrecht.
De consument is zelf verantwoordelijk voor het deugdelijk verpakken van het product. Indien er transportschade ontstaat door ondeugdelijke verpakking, zullen hiervoor kosten (waardevermindering) in rekening gebracht worden.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Neem contact op met ordersbv@lifetimebrands.com voor een gratis retour en refund. Lifetime Brands kan voor ondersteunende (foto) informatie vragen.
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Lifetime Brands op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
Handelsnaam: Lifetime Brands Europe BV
Email: ordersbv@lifetimebrands.com
Website: lifetimebrandseurope.com
Adres: Hoogoorddreef 15
Kamer van Koophandel: 59899840
BTW nummer: NL853686932B01
Algemene voorwaarden leverancier: https://www.cookserveenjoy.com/pages/terms-conditions