blanco

Navstar B.V.

Levering en garantie


Wat is de verzendtijd van mijn levering?
2 - 3 werkdagen

Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja, je zal binnen 48 uur een Track & Trace code ontvangen.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Als deze nog niet verzonden is wel, stuur hiervoor een email naar support@navstar.nl

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Stuur zo snel mogelijk een email naar support@navstar.nl

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op het product.

Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
De garantievoorwaarden zijn hier te vinden.

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd?
Post NL

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, indien tegelijk gekocht in dezelfde bestelling.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja je kunt deze opvragen bij support@navstar.nl

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan support@navstar.nl

Algemene vragen

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Nee de update gaat automatisch via de tado app.

Hoe werkt een slimme thermostaat?
Alle Starterskits bevatten een tado° Internetbridge, die via je router verbinding maakt met het internet. Het communiceert draadloos met je Slimme Thermostaat en zorgt ervoor dat je je verwarmingssysteem op afstand kunt aansturen met de tado° app. De Bedrade Slimme Thermostaat is direct aangesloten op je verwarmingsketel of hydronische vloerverwarming. De Draadloze Slimme Thermostaat – Starterskit bevat een Draadloze Temperatuursensor die communiceert met een Draadloze Ontvanger, die op je verwarmingsketel is aangesloten.

Kan ik een Slimme thermostaat zelf installeren?
Beide varianten van de Slimme Thermostaat kunnen zelf geïnstalleerd worden. Volg eenvoudig de stap-voor-stap-instructies in onze online installatie-assistent op. Of je kunt een erkende installateur boeken. Meer informatie over het installeren van tado°

Hoe weet ik of mijn verwarmingssysteem compatibel is met de Slimme Thermostaat?
tado° werkt met alle gangbare systemen en de meeste fabrikanten. Als je wilt weten of je systeem compatibel is met de Slimme Thermostaat, kun je meer informatie vinden in onze compatibiliteitsgids.

Wat is een starterskit?
De Starterskit bevat de tado° Internetbridge, die via je router verbinding maakt met het internet. De Internetbridge communiceert draadloos met je Slimme Thermostaat. Je hebt maar één Starterskit met Internetbridge per tado° woning nodig maar een Starterskit is noodzakelijk als basis van je tado° opstelling. Meer informatie over het tado° systeem

Voor overige vragen kan je hier terrecht.

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
14 dagen

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product is in onbeschadigd, in de orginele verpakking met het aankoopbewijs.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Stuur een email naar support@navstar.nl, dan wordt er indien het product daadwerkelijk defect is een retour nummer gegeven waarna het product retour gestuurd kan worden.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Je neemt contact op met de klantenservice van Navstar B.V. via support@navstar.nl.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Navstar B.V. op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Contact

Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

E-Mail: support@navstar.nl
Handelsnaam: Navstar B.V.
Website: https://www.navstar.nl/
Adres: Smederijstraat 2, 4814 DB, Breda
Kamer van Koophandel: 20155840
BTW nummer: NL820913091B01