SOLIS Benelux B.V.
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De levertijd is 2-3 werkdagen
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Neem conctact op met customer-care@solis.com of via +31 85 401 07 20
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Neem conctact op met customer-care@solis.com of via +31 85 401 07 20
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem conctact op met customer-care@solis.com of via +31 85 401 07 20
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt recht op 2 jaar garamtie.
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Jazeker, graag aanmelden via customer-care@solis.com met vermelding van het ordernummer.
Kom je er niet uit met de leverancier?
Neem dan direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan customer-care@solis.com
Telefoon: +31 85 401 07 20
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
U kunt tot 30 dagen na de aankoop aanspraak maken op het herroepingsrecht. Na het plaatsen van de aanvraag heeft u 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Er zijn geen kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel,
Wat zijn de retourvoorwaarden?
U kunt tot 30 dagen na de aankoop aanspraak maken op het herroepingsrecht. Na het plaatsen van de aanvraag heeft u 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen. De volgende voorwaarden zijn hierbij van toepassing:
- Artikelen moeten in nieuwstaat zijn, in de originele verpakking en met alle bijbehorende accessoires. Indien dit niet het geval is, zal Solis hiervoor kosten (waardevermindering) in rekening brengen.
- Het is niet mogelijk om onderdelen of accessoires te retourneren.
- Indien er geen geldig aankoopbewijs aanwezig is, vervalt het herroepingsrecht.
- Bundel-artikelen kunnen niet afzonderlijk worden geretourneerd.
- De consument is zelf verantwoordelijk voor het deugdelijk verpakken van het product. Indien er transportschade ontstaat door ondeugdelijke verpakking, zal Solis hiervoor kosten (waardevermindering) in rekening brengen. Solis biedt de mogelijkheid om een pakket verzekerd te retourneren. De kosten hiervan zijn voor de consument.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Neem conctact op met customer-care@solis.com of via +31 85 401 07 20
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel
2 jaar fabrieksgarantie.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Deze zijn hier te vinden: https://solis.com/nl_nl/service-garantie
Contact
E-Mail: customer-care@solis.com
Telefoon: +31 85 401 07 20
Handelsnaam: Solis Benelux B.V.
Website: https://solis.com/nl_nl/
Kamer van Koophandel: 64731286
BTW nummer: NL855805353B01